Dagboek 6.2

Dagboek 6.2

Wat is de bedoeling?

Deze blog is het dagboek van de klas. Veel leesplezier!

Dit is het weekverslag van Michiel Froyen

schooljaar 11-12Posted by een leerling van 6.2 05 Mar, 2012 16:16:18

De eerste week na het krokusverlof.

Maandag 27 februari:

Maandagochtend zijn we begonnen met godsdienst. We waren heel aandachtig de les aan het volgen, toen plots juffrouw Christianne de klas binnen kwam. We mochten er even tussenuit om te gaan turnen. De andere lessen verliepen zoals gewoonlijk. Aan het eind van de dag mochten we allemaal een toneeltje kiezen . Dat mogen we dan de volgende week maandag inoefenen.

Dinsdag 28 februari:

We startten de dag met taal. We leerden heel wat afkortingen. Na deze taalles deden we een kleine, grappige oefening om te ontspannen. Daarna kregen we wel 5 toetsen terug . Na de middagpauze gingen we te werk als een echte Sherlock Holmes. Op donderdag gaan we hier mee verder.

Woensdag 29 februari:

Niets speciaals : rekenen, spelling, godsdienst allemaal gewoon dus. Of toch iets: we zijn de 29ste februari. En heeft iedereen fruit bij?

Donderdag 1 maart:

We zijn direct naar ‘de bordklas’ geweest voor 2 lesuren . Na de speeltijd moesten we onze dialoogjes van Frans naar voren brengen. Na de middagpauze gingen we opnieuw tewerk als een echte Sherlock Holmes . Iedereen vond het super. Aan het eind van de dag hebben we onze voet van gips uit onze schoendoos gehaald. Bij de meeste was dit goed gelukt!

Vrijdag 2 maart:

Het eerste lesuur kregen we al een toets van Frans. Na deze toets zijn we gaan zwemmen. We leerden o.a. hoe we een drenkeling moeten redden . Na de middag hebben we geknutseld met juffrouw Annelies. We maakten toch wel een speciaal tekening, knutselwerkje.